SB Stěhování Brno

Klient
SB Stěhování Brno
Kategorie
HR kampaně
Hledá se Team Leader stěhování

SB Stěhování Brno je jednou z nejoblíbenějších stěhovacích firem v Brně pyšnící se skvělým hodnocením na Google. Pro své zákazníky umí přestěhovat téměř cokoliv od domácích skříní přes piana až po těžké stroje ve firmách a nabízí také celou řadu doplňkových služeb. 

Spolupráci jsme navázali v momentě, kdy zrovna hledali nového člena do týmu na pozici Team Leader, což je člověk, který vede celý stěhovací tým při jednotlivých zakázkách, jedná s klientem a koordinuje celý proces. Navzdory velmi omezenému rozpočtu malé firmy jsme dosáhli skvělých výsledků. Posuďte sami.

0
Zájemců o práci
0
Potenciální klienti
0
Cena 1 zájemce
Tvorba kampaně

Velmi důležitou součástí každé spolupráce s klientem je jeho součinnost. Marketingový specialista je jen polovinou potřebnou k úspěchu, klient tou druhou. 

V dnešní době je stěžejní potenciálního zájemce na sociálních sítích rychle zaujmout. A to velmi rychle. Podle posledních výzkumů má příspěvek na Facebooku asi 2,5 vteřiny na to, aby uživatele zaujal. Co se týče mobilního zařízení, je to ještě méně – asi 1,7 vteřiny. Často tedy u svých klientů sázím na jednoduchost a minimalistické prvky kreativy, díky čemuž se potenciální zájemce o zaměstnání v nabídce rychle zorientuje.

Zásadním prvkem, který se týká i HR kampaní, je správná volba USP (jedinečná prodejní nabídka). U SB Stěhování jsem vsadil na kombinaci nadstandardní mzdy a „poctivé práce“

"První spolupráce v kampaních na Facebooku a trefa do černého. Daniel je expert v tom, co a s jakými výsledky dělá. Oceňuji kreativitu, empatii, přizpůsobení a naroubovaní marketingu na naše služby. Také mě mile potěšila proaktivní až výjimečná komunikace."
Implementace

Vzhledem k požadavku klienta na nízké náklady jsem zvolil pouze 2 varianty kreativy, kde hlavní roli hraje nabízená mzda. Pan Skoupý, majitel SB Stěhování Brno, měl již dříve dostatek odvahy nechat se nafotit a výsledkem byly skvělé fotky vhodné i pro naši kampaň – obzvláště u varianty s krabicemi je hned jasné, oč se jedná.

Kampaň byla zacílena na Brno a okolí 16 km. Generovali jsme zprávy od potenciálních zájemců s využitím automatizovaného chatbota tak, abychom od zájemců dostali co nejrychleji kontaktní údaje a z firmy jim mohli zavolat a domluvit se na pohovoru. Čím déle necháme kandidáta čekat, tím větší je pravděpodobnost, že o nabídku ztratí zájem. Je proto třeba jednat rychle.

TIP: Prvky dobré HR kampaně
Přehlednost
Relevantní kreativa
Výzva k akci
Konzistence se značkou
Výsledky kampaně a shrnutí

Nebudeme si lhát do kapsy – generovat vhodné kandidáty na pozici Team Leadera v SB Stěhování nebyl snadný úkol. Proč? Lidé, kteří mají o podobnou práci zájem často nejsou schopni koordinovat celý proces stěhování a jednat reprezentativně s klientem. Ti, co zmíněné zvládají skvěle nemají často chuť stereotypně stěhovat těžká břemena.

I přesto se povedlo získat 32 potenciálních zájemců o práci a 4 potenciální zájemce o služby. Nedílnou součástí kampaně, kterou vidělo pár jednotek tisíc lidí v lokalitě Brna a okolí, je také zvýšení obecného povědomí o firmě. Je tedy možnost, že až někdo z nich bude hledat stěhovací služby, dost možná se právě na SB Stěhování Brno obrátí.

Chcete také zvýšit zisk díky reklamě na sociálních sítích?

Rád s vámi zkonzultuji váš projekt