Hledá se Team Leader stěhování
SB Stěhování Brno je jednou z nejoblíbenějších stěhovacích firem v Brně pyšnící se skvělým hodnocením na Google. Pro své zákazníky umí přestěhovat téměř cokoliv od domácích skříní přes piana až po těžké stroje ve firmách a nabízí také celou řadu doplňkových služeb.
Spolupráci jsme navázali v momentě, kdy zrovna hledali nového člena do týmu na pozici Team Leader, což je člověk, který vede celý stěhovací tým při jednotlivých zakázkách, jedná s klientem a koordinuje celý proces. Navzdory velmi omezenému rozpočtu malé firmy jsme dosáhli skvělých výsledků. Posuďte sami.
Zájemců o práci
Potenciální klienti
Cena 1 zájemce
Tvorba kampaně
Velmi důležitou součástí každé spolupráce s klientem je jeho součinnost. Marketingový specialista je jen polovinou potřebnou k úspěchu, klient tou druhou.
V dnešní době je stěžejní potenciálního zájemce na sociálních sítích rychle zaujmout. A to velmi rychle. Podle posledních výzkumů má příspěvek na Facebooku asi 2,5 vteřiny na to, aby uživatele zaujal. Co se týče mobilního zařízení, je to ještě méně – asi 1,7 vteřiny. Často tedy u svých klientů sázím na jednoduchost a minimalistické prvky kreativy, díky čemuž se potenciální zájemce o zaměstnání v nabídce rychle zorientuje.
Zásadním prvkem, který se týká i HR kampaní, je správná volba USP (jedinečná prodejní nabídka). U SB Stěhování jsem vsadil na kombinaci nadstandardní mzdy a „poctivé práce“.
Implementace
Vzhledem k požadavku klienta na nízké náklady jsem zvolil pouze 2 varianty kreativy, kde hlavní roli hraje nabízená mzda. Pan Skoupý, majitel SB Stěhování Brno, měl již dříve dostatek odvahy nechat se nafotit a výsledkem byly skvělé fotky vhodné i pro naši kampaň – obzvláště u varianty s krabicemi je hned jasné, oč se jedná.
Kampaň byla zacílena na Brno a okolí 16 km. Generovali jsme zprávy od potenciálních zájemců s využitím automatizovaného chatbota tak, abychom od zájemců dostali co nejrychleji kontaktní údaje a z firmy jim mohli zavolat a domluvit se na pohovoru. Čím déle necháme kandidáta čekat, tím větší je pravděpodobnost, že o nabídku ztratí zájem. Je proto třeba jednat rychle.
TIP: Prvky dobré HR kampaně
Přehlednost
Relevantní kreativa
Výzva k akci
Konzistence se značkou
Výsledky kampaně a shrnutí
Nebudeme si lhát do kapsy – generovat vhodné kandidáty na pozici Team Leadera v SB Stěhování nebyl snadný úkol. Proč? Lidé, kteří mají o podobnou práci zájem často nejsou schopni koordinovat celý proces stěhování a jednat reprezentativně s klientem. Ti, co zmíněné zvládají skvěle nemají často chuť stereotypně stěhovat těžká břemena.
I přesto se povedlo získat 32 potenciálních zájemců o práci a 4 potenciální zájemce o služby. Nedílnou součástí kampaně, kterou vidělo pár jednotek tisíc lidí v lokalitě Brna a okolí, je také zvýšení obecného povědomí o firmě. Je tedy možnost, že až někdo z nich bude hledat stěhovací služby, dost možná se právě na SB Stěhování Brno obrátí.